FESTIVITATS

Carteles web-3

A l'inici de curs, el col·le i les aules es plenen de nous xiquets i xiquetes amb il·lusió i ganes de noves aventures.

5

El dia de la Comunitat Valenciana el celebrem amb música, teatre, balls i alegria.

6

El Mare participa cada octubre en la cursa solidària #unoentrecienmil per a col·laborar als projectes d'investigació de la leucemia infantil.

7

El dia més terrorífic de l'any arriba al Mare amb túnels de terror i activitats inesperades.

8

Cada desembre obrim les portes i presentem el nostre mític mercat solidari amb "puestos de manualitats" fets pels nostres alumnes, sense oblidar la col·laboració i ajuda de les famílies, de l'AMPA i associacions del poble. Tota la recaudació va dirigida a ajudar i ser solidaria amb associacions del poble.

9

Celebració del Carnestoltes amb una rua al ritme de la música al voltant de l'escola on es porten disfresses cassolanes relacionades amb el projecte de centre.

10

Respecte, igualtat, valoració... Aquest dia sempre està present i el celebrem amb diferents activitats com murals i lipdubs.

11

Cuidar el cos és necessari, fer esport és imprescindible... pel que al Mare un dia sempre va dirigit a organizar una jornada de diferents esports on participen tots i totes els alumnes del col·le.

12

"Llibre que portes, llibre que t'emportes": fira del llibre, contacontes, intercanvi, apadrinament lector, visites a la biblioteca i molt més cada any!

13

Una nit d'estiu al mes de juny, tot el col·le gaudim d'una convivència meravellosa plena de sorpreses i molta diversió!

14

Dia molt emotiu on els i les alumnes d'Infantil 5 anys i 6é es van acomiadar per donar pas a noves etapes! Molta sort a tots i totes, alguns sou benvinguts a Primària i altres anireu a l'institut, vos portem al cor!