NORMATIVA MENJADOR

NORMES GENERALS DE MENJADOR ESCOLAR CURS   2022-2023

  1. El menjador escolar atendrà per ordre  de preferència les següents sol·licituds per al present curs 2022-2023:

        -Alumnes/as que reben l’ajuda assistencial de menjador escolar.

       -Alumnes/as que assistisquen al menjador de manera regular i continuada.

       -Alumnes/as que usen el servei de menjador escolar de manera EVENTUAL, SENT DIES FIXOS DURANT TOT EL CURS.

  1. L’horari de menjador escolar comprén de 13.00 a 15.00 (setembre i juny) i de 14.00 a 17.00 hores (octubre a maig).L’horari de recollida dels alumnes/as es confirmarà a l’inici de cada curs en la reserva de plaça. Es prega el seu seguiment i compliment durant el curs, en cas de recollida d’un alumne/a en un altre horari de manera puntual s’haurà d’avisar amb antelació.
  2. El preu del menú per al present curs és de 4,25€/dia (sense ajuda assistencial).
  3. El pagament del menjador es durà a terme per domiciliació bancària del 1al 1O de cada mes. En cas de devolució es notificarà immediatament a la família que haurà de realitzar un abonament de la quantitat corresponent al número de compte del menjador escolar. En cas de no abonar la quantia, es procedirà a donar de baixa en el menjador escolar.

COMPTA CAM SABADELL ES63 0081/1256/80/0001011605

  1. Horari d’atenció a les famílies per la responsable de menjador:

Setembre a juny: dimarts i dimecres de 10.30 a 11: 15 hores.

  1. Les devolucions de les faltes d’assistència per als usuaris que no reben ajuda assistencial es realitzaran en finalitzar el curs, previ avís de l’equip directiu.
  2. Per a aquelles famílies que desitgen donar-se d’alta o baixa durant el curs hauran de comunicar-lo a la responsable de menjador abans de l’inici de cada mes.
  3. El servei de cuina elabora menús adaptats per a aquells/as que presenten al·lèrgies i intoleràncies, prèviament notificades i justificades ala responsable del menjador. S’ha de renovar els informes mèdics anual ment.
  4. L’horari per a sol·licitar vaig donar eta blana (2-3 dies) és de 9.00 a 10.00 hores cridant al centre o notificant-lo o en consergeria.
  5. Els dies d’eixides, cuina prepara bossa de viatge amb aliments.
  6. No se subministra cap mena de medicació, excepte aquells/as que tenen prescripció mèdica i segueixen el protocol de malalties cròniques del centre. 
  7. A l’inici de  cada  curs,  es  realitza  una  reunió  informativa  de  menjador  per als  -cursos  de  dos  i  tres  anys  sobre el funcionament i organització del menjador escolar.
  8. En l’etapa d’infantil, en finalitzar cada trimestre es reparteix un butlletí trimestral sobre hàbits alimentosos i adaptació.
  9. En els nivells de 5° i 6° s’implementa la biblioteca tutoritzada (actuació educativa d’èxit avalada per la comunitat científica internacional).
  10. Per a la prevenció i resolució de conflictes en horari de menjador escolar es durà a terme a través del Club de Valents, amb l’elaboració de l’equip directiu i docents del centre. És necessari el compliment de les normes consensuades per tota la comunitat educativa per a aconseguir un adequat clima del centre.
  11. En cas d’urgència si precisen del servei de menjador escolar de manera puntual i justificada hauran de comunicar-lo a la responsable de menjador i realitzar el pagament per endavant. No es garanteix que puga menjar en el seu grup de referència. Per motius d’organització, no s’acollirà als casos puntuals l’últim dia de cada trimestre.
  12. Es publicarà el menú (empresa CAPS) de menjador per mediació de l’AMPA mensualment i en la pàgina web del centre.
  13. LA NO RENÚNCIA A la PLAÇA IMPLICA L’ACCEPTACIÓ DE LES PRESENTS INSTRUCCIONS.

La direcció del centre i els responsables de comedeor escolar.

NORMES GENERALS DE MENJADOR ESCOLAR CURS 2022-2023

  1. El menjador escolar atendrà per ordre de preferència els següents sol·licituds per al present curse 2022-2023:

       -Alumnes/as que reben l’ajuda assistencial de menjador escolar.

       -Alumnes/as que assistisquen al menjador de manera regular i continuada.

       -Alumnes/as que usen el servei de menjador escolar de manera EVENTUAL, SENT DIES FIXOS DURANT TOT EL CURS.

  1. L’horari de menjador escolar compren de 13.00 a 15.00 (setembre i juny) i de 14.00 a 17.00 hores (octubre a maig).L’horari de recollida dels alumnes/as és confirmarà a l’inici de cada curs en la reserva de plaça. És prega el seu seguiment i compliment durant el curs, en cas de recollida d’un alumne/a en un altre horari de manera puntual s’haurà d’avisar amb antelació.
  2. El preu del menú per al present curs és de 4,25€/dia (sense ajuda assistencial).
  3. El pagament del menjador és durà a terme per domiciliació bancària de l’1 al 1O de cada mes. En cas de devolució és notificarà immediatament a la família que haurà de realitzar un abonament de la quantitat corresponent al número de compte del menjador escolar. En cas de no abonar la quantia, és procedirà a donar de baixa en el menjador escolar. ·

                               COMPTA CAM SABADELL ES63 0081/1256/80/0001011605

  1. Horari d’atenció als famílies per la responsable de menjador:

Setembre a juny: dimarts i dimecres de 10.30 a 11: 15 hores.

  1. Els devolucions dels faltes d’assistència per als usuaris que no reben ajuda assistencial és realitzaran en finalitzar el curs, previ avís de l’equip directiu.
  2. Per a aquelles famílies que desitgen donar-es d’alta o baixa durant el curs hauran de comunicar-l’a la *responsable de menjador abans de l’inici de cada mes. ·
  3. El servei de cuina elabora menús adaptats per a aquells/as que presenten a el·lèrgies i intoleràncies, prèviament notificades i justificades ala responsable del menjador. S’ha de renovar els informes mèdics anual ment.
  4. L’horari per a sol·licitar vaig donar eta blana (2-3 dies) és de 9.00 a 10.00 hores cridant al centre o notificant-l’o en consergeria.
  5. Els dies d’eixides, cuina prepara bossa de viatge amb aliments.
  6. No se subministra cap mena de medicació, excepte aquells/as que tenen prescripció mèdica i segueixen el protocol de malalties cròniques del centre. .
  7. A l’inici de cada curs, és realitza una va reunir informativa de menjador per als -cursos de dues i tres anys sobre el funcionament i organització del menjador escolar.
  8. En l’etapa d’infantil, en finalitzar cada trimestre és reparteix un butlletí trimestral sobre hàbits alimentosos i adaptació.
  9. En els nivells de 5é i 6é s’implementa la biblioteca tutoritzada (actuació educativa d’èxit avalada per la comunitat científica internacional).
  10. Per a la prevenció i resolució de conflictes en horari de menjador escolar és durà a terme a través del Club de Valents, amb l’elaboració de l’equip directiu i docents del centre. És necessari el compliment dels normes consensuades per tota la comunitat educativa per a aconseguir un adequat clima del centre.
  11. En cas d’urgència si precisen del servei de menjador escolar de manera puntual i justificada hauran de comunicar-l’a la responsable de menjador i realitzar el pagament per endavant. No és garanteix que puga menjar en el seu grup de referència. Per motius d’organització, no s’acollirà als casos puntuals l’últim dia de cada trimestre.
  12. És publicarà el menú (empresa CAPS) de menjador per mediació de l’AMPA mensualment i en la pàgina web del centre.
  13. LA NO RENÚNCIA A la PLAÇA IMPLICA L’ACCEPTACIÓ DELS PRESENTS INSTRUCCIONS.