ADMISSIÓ I MATRICULACIÓ 23-24

CURS 2023-2024
INSTRUCCIONS DEL PROCEDIMENTACCÉS A la NORMATIVA
INFORMACIÓ I MANUALS TRAMITACIÓ
Educació activa la web telemátricula.es per a tramitar l’admissió telemàtica des de casa.

Accedeix ací a la informació

Manual d’assistent telemàtic
1r   Per a obtindre la clau d’admissió (prèvia a la sol·licitud)

2n Per a realitzar la sol·licitud telemàtica quan es tinga la clau d’admissió.
Les persones que no tenen DNI/NIE o les que no tenen
accés a mitjans electrònics podran fer el procediment
d’admissió de manera presencial en els centres educatius
on vulguen sol·licitar plaça com a primera opció en les
mateixes dates en què està determinat el procediment telemàtic.
SORTEIG DE LES LLETRES DE DESEMPAT
les lletres resultants han sigut SP per al primer cognom i PS per al segon
CALENDARI D’ADMISSIÓ
Presentació de sol·licituds Infantil -PrimàriaDel 20 al 28 d’abril
Publicació llestes provisionals31 de maig
Reclamació llistats provisionalsDel 31 de maig al 2 de juny
Publicació llestes definitives14 de juny
Formalització telemàtica de la matrícula Del 14 al 30 de juny
Formalització presencial de la matrícula (en cas de no haver realitzat la formalització telemàtica) Del 22 de juny al 5 de juliol (s’assignarà un dia concret a cada alumne/a mitjançant cita prèvia)

PROCEDIMENT

Presentació de sol·licituds:

• De manera telemàtica del 20 al 28 d’abril. Es podran sol·licitar fins a 10 centres per ordre de prioritat (consulta els codis dels centres ací VAL / CAST).

Baremació i àrees d’influència:

• Baremació
  • Publicació resultats provisionals 31 de maig (es pot realitzar una consulta individualitzada a través de la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, en l’apartat «Admissió d’alumnat» i en els taulers d’anuncis dels centres). Consulta ací els llistats provisionals
  • Reclamacions telemàtiques del 31 de maig al 2 de juny.
  • Publicació resultats definitius 14 juny. (es pot realitzar una consulta individualitzada a través de la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, en l’apartat «Admissió d’alumnat» i en els taulers d’anuncis dels centres).
  • En cas d’empat en les puntuacions: Per al curs 2023-2024, i en el cas que es necessite desempat per a accedir en un centre educatiu, seran SP per al primer cognom. Per a ordenar el segon cognom, i que s’aplicaran quan existisca coincidència amb el primer, s’extrauen les lletres: PG

Forrmalización de matrícula:

Presencial del 22 de juny al 5 de juliol (pendent d’establir horari)
En el moment de matrícula el centre sol·licitarà als representants legals de l’alumne la verificació dels documents o situacions al·legades per aquest. En cas que s’haja marcat la casella d’existència de no convivència dels progenitores, s’haurà d’aportar la signatura i consignar les dades del pare, mare, tutor o tutora diferent de la persona que va formular la sol·licitud de plaça.
En cas de no formalitzar matrícula es perdrà la plaça i eixirà a la disposició d’altres/as sol·licitants.

Documentación

Per a completar el procés de matriculació, hauran d’aportar la següent documentació ( PRÒXIMAMENT)