Carrera solidària

carrera

El pròxim dia 31 de març, a les 17.30 hores, tota la Comunitat Educativa del CEIP Julio María López Orozco té una cita en la III Carrera Solidària. Pares i mares, alumnes i alumnes i docents, correrem per una bona causa: recaptar diners per a l’Associació Aspanión.

I és que en el López, el valor de la solidaritat, els drets humans i la cooperació són valors molt presents.

El nostre fantàstic AMPA, porta tres anys organitzant aquesta carrera solidària en la qual, a més de recaptar diners, s’aconsegueixen objectius educatius que fomenten la pau: col·laborar a través de l’esport per a educar en valors de cooperació, solidaritat i drets humans; promoure la participació i el compromís per a aconseguir un món més just.; i fomentar la cultura de pau a través d’involucrar en una acció a tota la comunitat educativa.

El dorsal té un preu simbòlic de 2 € ( 1,50€ per a l’alumnat soci de l’AMPA). També hi ha la possibilitat de comprar el dorsal solidari: no corres però col·labores

La carrera es farà per curs. En cada carrera, el primer corredor i la primera corredora obtindran un premi. La resta de participants tindran medalla finisher.

Després de l’alumnat, toca el torn dels familiars i docents. Els més ràpids de cada categoria, obtindran premi.

Serà un gran dia per a tota la nostra Comunitat d’Aprenentatge, ja que… hi haurà moltes sorpreses, que encara no podem revelar.