LA FINESTRA DEL COLE

Benvinguts a “La Finestra del Cole”, un espai dedicat a mostrar el talent, la creativitat i l’esforç dels nostres alumnes. Aquí trobareu informació actualitzada sobre les activitats i projectes que realitzen al llarg del curs. Des d’exposicions artístiques fins a iniciatives científiques innovadores, passant per esdeveniments esportius i projectes comunitaris, aquest és el lloc on celebrem i compartim els èxits de la nostra comunitat escolar.

Acompanya’ns i descobreix com els nostres estudiants deixen la seva empremta al món!

DIARI PCL

Durant el tercer trimestre, la nostra comunitat de gent gran ha demostrat la seva creativitat i habilitats periodístiques creant un diari digital. En aquest projecte han recopilat i narrat les experiències de diverses excursions, projectes finals realitzats al llarg del curs i aspectes de la vida escolar. Aquest diari digital és una finestra a la vivència i aprenentatge compartit de la nostra comunitat educativa.