PROJECTES

Durant aquest curs, han estat moltes les propostes que hem realitzat dins del projecte de “Escolarts” i, més concretament, “L’escola fa ràdio”. En aquesta pàgina anirem incloent-hi el producte final elaborat de cadascuna de les nostres propostes. Ho hem fet amb molta il·lusió perquè ho gaudiu.

Entrevista a l’Alcaldessa Fondó de les Neus Sra. Carmen Sellés Prieto

Al tercer trimestre hem treballat la societat en què vivim i el funcionament de l’ajuntament com a part de la societat. Un dels nostres treballs ha estat confeccionar el nostre propi ajuntament i regidories de La Canalosa. Posteriorment hem elaborat diferents propostes per millorar el nostre entorn. Per tot això, hem volgut acudir a visitar l’Alcaldessa del Fondó de les Neus per mostrar-li part de la nostra feina i allò que ens n’ha sorgit, però abans li vam fer la següent entrevista.