Inscripció al Menjador Escolar 2021/2022

Benvolgudes famílies,

Us recordem que d'octubre a maig l'horari del servei de menjador escolar serà de 14:*00h a 15:*30h.

Important:

-Per a utilitzar el servei de menjador escolar heu d'emplenar aquesta inscripció independentment de si heu sol·licitat o no l'ajuda (beca).

-Se'ls recorda als usuaris del TRANSPORT ESCOLAR que l'horari de la volta en els mesos compresos entre octubre i maig és a les 17.00 hores, per tant, si fan ús del transport escolar de tornada hauran de fer ús del menjador i de les activitats extraescolars i realitzar també la sol·licitud d'inscripció a aquestes.

A continuació disposen de tota la informació relativa tant als preus de cada mensualitat segons la puntuació obtinguda en l'ajuda de menjador, les mensualitats sense ajuda, així com el NCC on realizar l’ingrés.

TABLA GENERAL PRECIOS-1

Inscripció al menjador escolar