Inscripció al Menjador Escolar

Estimades famílies,
us informem que per poder fer ús del servei de menjador escolar necessitem que feu la sol·licitud des d’aquest enllaç i no tingueu deutes pendents.
El preu del menú és de 4,35€/dia.

1. L’horari del servei de menjador escolar serà de 14:00 a 15:30h

2. L’horari de les activitats extraescolars serà de 15:30 a 17:00h. Hauran d’indicar en l’imprès de sol·licitud els dies en què realitzaran les activitats.

3. PAGAMENT DEL MENJADOR:
Les transferències s'han de fer al següent número de compte bancari:

ES20-0081-1187-02-0001027605

4. Per poder eixir un/a alumne/a en hora de menjador, caldrà que vinga a arreplegar-lo/a algun familiar adult o presentar el corresponent justificant escrit i signat per part del/a pare/mare o tutor/a legal.

5. L’alumne/a fix de menjador que arribe més tard de les 10:00 a l’escola sense haver avisat anteriorment, no podrà quedar-se eixe dia a dinar.

6. L’alumnat amb dietes especials (al·lèrgies alimentàries) hauran de presentar el corresponent certificat mèdic en el que consten les indicacions dietètiques a seguir.

7. Quan un/a alumne/a cause baixa, caldrà donar avís a secretaria.

8. PREU TÍQUET OCASIONAL: 4,35 €.

9. IMPORT COMENSALS NO BECARIS:

Comedor24-25.jpg

Inscripció al menjador escolar