Equip d’Inclusió

AUDICIÓ I LLENGUATGE

A l´aula d´Audició i Llenguatge donarem suport a tot aquell alumnat que tinga dificultats relacionades amb el desenvolupament del llenguatge i la parla, així com mancances en les habilitats socials i comunicatives.

Durant el curs 2022/2023 el mestre d´AL a la nostra escola serà Oscar.

PEDAGOGIA TERAPÈUTICA

A l´aula de Pedagogia Terapèutica donarem suport a l´alumnat que tinga dificultats per a assolir els aprenentatges tant de tipus general com específiques. L´atenció tractarà sempre de ser el més inclusiva possible. Aquest curs la nostra mestra serà Loli.

ORIENTACIÓ EDUCATIVA

A l´aula d´Orientació Educativa realitzarem el seguiment i avaluació de l´alumant amb necessitats específiques de suport educatiu. La nostra orientadora Laura s´encarregarà de l´avaluació i identificació de les necessitats del nostre alumnat.