Hola! Us presentem la nova biblioteca del CEIP L’Illa. És un espai agradable en el que l´alumnat d’Infantil i de Primària de la nostra escola podrà gaudir de la lectura. A més a més, l’alumnat podrà agafar llibres en préstec per llegir-los amb tranquil·litat a les seues cases. La biblioteca disposa d’un sistema de préstec informatitzat que per met que el procés siga senzill i ràpid.

La biblioteca disposa, a banda d’un gran catàleg de llibres, d’una zona de lectura per a l’alumnat més menut, una zona de lectura relaxada, una altra zona de lectura per a l’alumnat més major, dos ordinadors a disposició d’alumnes i mestres, i un ordinador amb projector.

Volem que la biblioteca per una banda siga un espai de foment de la lectura, i per una altra banda esdevinga un espai viu i multifuncional. Un espai en el que es desenvolupen diferents projectes i activitats: sessions de les diferents àrees, contacontes, projecció de vídeos, xarrades,…

Estrenem aquest nou espai amb una gran il·lusió! Esperem que us agrade!