Educació Física

Hola a totes i a tots! Sóc Carlos, el mestre d´Educació Física al CEIP L´Illa. A l´àrea d´Educació Física tenim com a objectiu principal el desenvolupament d´hàbits saludables per al cos i per a la ment.

La cura del nostre cos, la nostra ment i les relacions amb els altres, definiran el procés d´aprenentatge i ensenyament a les nostres sessions d´Educació Física.

Aquest procés d´aprenentatge es basarà en l´experimentació i la vivència de la major varietat d´activitats possibles relacionades amb l´ús del nostre cos, intentant donar a conèixer a l´alumnat noves opcions d´activitat física.

Hola xiques i xics! Ja podeu vore la coreografia de l’Escola Dansa 2023. Ja sabeu que podeu assajar a casa i gaudir del ball.

PERDRE NO ES FRACASSAR

GIANNIS ANTETOKOUNMPO (MILLOR JUGADOR DE BASKET DEL MÓN I CAMPIÓ DE L´NBA EN 2021), PARLA SOBRE L´ELIMINACIÓ QUE HA PATIT ESTA TEMPORADA. EL PERIODISTA LI PREGUNTA SI ÉS UN FRACÀS PERDRE O QUE T´ELIMINEN. LA SEUA RESPOSTA ÉS UN EXEMPLE DE GRAN ESPORTISTA. EN L´ESPORT I EN EL JOC NO SEMPRE ES GUANYA. COM SEMPRE US DIC HEU DE DIVERTIR-VOS, SER BONS COMPANYS/OPONENTS I INTENTAR DONAR EL MILLOR DE VOSALTRES. EN EIXE MOMENT HAUREU GUANYAT I MAI FRACASSAREU.

REGLAMENT COLPBOL