Des de les àrees d’Educació Artística i Llengua Estrangera, el nostre centre ha participat un any més en una nova edició del Concurs Escolar de Dibuix organitzat anualment per la Federació de Moros i Cristians de Torrent, amb la col·laboració de la Fundació Caixa Rural Torrent.
En aquesta edició, tenim l’alegria de compartir que l’alumne de 2n de Primària Bruno Rivera González ha sigut guardonat amb el primer premi de la 1a categoria del concurs, gràcies al seu gran treball, creativitat i al meravellós cartell que ha presentat.
Des del centre volem felicitar Bruno per aquest merescut reconeixement i animar tot el nostre alumnat a continuar desenvolupant la seua creativitat i a participar en iniciatives que acosten l’art, la cultura i les tradicions del nostre entorn a l’escola.
Enhorabona, Bruno! 🎨👏

