Metodologia

Lliure circulació

La lliure circulació es farà a primera hora del matí, rebent a l’alumnat d’una manera amable, donant un ventall de propostes de treball de caràcter inclusiu per a que puguen triar d’acord amb els seus interessos i inquietuds. Aquestes propostes de treball es revisen cada cert temps per a canviar-les per unes altres.

SALA MULTISENSORIAL

El centre compta amb una Aula d’estimulació multisensorial en la qual es desenvolupa un Programa de treball específic dirigit a l’alumnat que presenta Necessitats Específiques de Suport Educatiu i Programes d’estimulació per a potenciar el desenvolupament global i integrat de l’alumnat de l’etapa d’educació Infantil.
Es tracta d’una sala amb materials determinats i específics, dissenyats perquè l’alumnat estiga exposat a estímuls controlats, amb l’objectiu final d’afavorir el seu nivell de desenvolupament sensorial facilitant així els aprenentatges bàsics i obrint portes a relacions més significatives.
Aquest aula és una eina educativa on es conjuguen l’estimulació i la relaxació, en un entorn segur, amb elements com són la música, les llums de colors, les aromes, les textures, i on els alumnes i alumnes exploren, descobreixen i gaudeixen del món dels sentits i els efectes.
Els objectius d’aquest Programa comporten el potenciar el desenvolupament sensorial i motriu, la capacitat de comunicació i el desenvolupament cognitiu dels alumnes i alumnes.
Les sessions de treball segueixen una estructura fixa i adequada als ritmes de l’alumne o alumna de manera que siga capaç d’anticipar i col·laborar activament en les activitats proposades.

SALES D’APRENENTATGE

En les sales d’aprenentatge és on treballem la comprensió i expressió oral tant en valencià, castellà com en anglés a través del teatre (Sala de teatre) i treballem la competència digital a través de les TIC (Sala de robòtica).

PROJECTE INTERDISCIPLINAR

Els trets més característics dels projectes són:

  • És un aprenentatge real i contextualitzat.
  • Es fa un treball competencial sobre un aspecte de la realitat.
  • S’apliquen coneixements de diverses àrees.
  • S’incentiven els processos d’investigació.
  • Es potencia el treball cooperatiu entre els infants i els docents.
  • L’alumnat aprenen a aprendre.
  • Es facilita la comunicació i el diàleg.
  • S’avalua l’adquisició dels continguts i l’assoliment de les competències.

.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies