COMUNITAT DE PETITS
Tenint en compte aquesta etapa tan sensible i d’acord a les necessitats dels infants, des de l’escola li donem molta importància a com comença el dia. Per tal de rebre a l’infant de la manera més especial i per tal que se senta segur/a, realitzem l’entrada amable, rebent als infants i a les seves famílies de manera escalonada dins d’un horari flexible, fet que afavoreix el vincle afectiu, amb una benvinguda propera, i la confiança dels nens/es.
Dins d’un espai pensat i cuidat, els infants, amb el seu instint natural de descoberta i experimentació, poden manipular i sentir de forma vivenciada la realitat que els envolta. D’aquesta manera, a través de les propostes, comencen a ser conscients del seus propis processos interns, orientant l’aprenentatge cap a múltiples direccions donada la varietat de possibilitats, amb material natural, desestructurat i obert a qualsevol acció.
El principal objectiu d’aquestes també és potenciar l’autonomia i la socialització en un ambient preparat per a acollir l’infant, on el nostre paper d’acompanyant és otorgar-li seguretat i empatia.
A més, també gaudim d’altres ambients al llarg de la jornada com és la sala de psicomotricitat relacional, l’Atelier i la biblioteca.