AJUDES MENJADOR 2023-2024

AJUDES MATERIAL ESCOLAR 2023-2024 📏📐🖇🖍🖌

🔉NOU❗️

Estimades famílies:

S’ha publicat una resolució de convocatòria d’ajudes per a material escolar no curricular (no s’inclouen ni llibres ni material informàtic) per a l’alumnat pertanyent a famílies en situació de vulnerabilitat socioeconòmica per al curs 2023/24 en la qual s’estableixen els següents punts:

➡️ Serà beneficiari d’aquesta ajuda l’ALUMNAT beneficiari de l’ AJUDA COMPLETA (100% de la beca) o BENEFICIARIS DIRECTES de menjador escolar.

– L’import màxim d’aquesta ajuda serà de 30 € i s’establirà en els llistats de beneficiaris.

➡️Per a sol·licitar-la:

✅ Si durant el curs 2022/23 es va sol·licitar l’ajuda de menjador i es disposa de l’esborrany de sol·licitud SOLS s’haurà de MARCAR LA CASELLA corresponent a l’ajuda de material escolar present a l’esborrany del menjador i presentar-ho en el centre sense necessitat d’aportar més documentació.

✅ Les persones que no disposen de l’esborrany de sol·licitud de la beca de menjador hauran d’EMPLENAR LA SOL.LICITUD i presentar-la en el centre juntament amb la sol·licitud de l’ajuda de menjador. Annexos disponible en la part superior d’aquesta mateixa pàgina.

➡️En tots els casos el termini de presentació acaba el pròxim dia 5 de juliol.

➡️ JUSTIFICACIÓ:

FACTURA:
Una vegada publicats els llistats, els beneficiaris hauran de presentar la factura corresponent, a nom del sol·licitant i indicant el material adquirit, en el termini de deu dies laborables comptats a partir de la publicació de la resolució de concessió.

DATA DE COMPRA:
Aquest material escolar no curricular haurà d’haver sigut adquirit per la persona sol.licitant entre el 22 de juny i el 30 de setembre de 2023.

Salutacions.

SOL·LICITUD BECA MATERIAL ESCOLAR 2023 – 2024