FORMACIÓ MESTRES

EDUCACIÓ

formació

FORMACIÓ MESTRES

En aquest espai pretenem mostra-vos totes aquelles formacions i cursos que anem fent els docents al llarg del curs. La nostra feina no només es tracta de les hores que estem al centre si no moltes altres que dediquem a millorar la nostra tasca docent i a prendre nous reptes i aprendre noves corrents pedagògiques per facilitar el procés d’ensenyança – aprenentatge del nostre alumnat.

INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES ERASMUS+

El dijous 6 de juliol ens vam reunir tot el claustre per tal de fer una sessió d’intercanvi d’experiències de totes les mobilitats Erasmus+ a les que hem participat al llarg d’aquest curs escolar 2022/23. També va participar en aquesta jornada l’assessor lingüístic del CEFIRE de Castelló.

Va ser un matí molt profitós i enriquidor ja que cada un dels mestres havia preparat una presentació amb les característiques de l’escola que havia visitat, amb les diferències a destacar en el sistema educatiu dels diferents països europeus i finalment amb aquelles activitats, idees o pràctiques educatives que més ens han agradat i que es poden adaptar a la realitat del nostre centre. Tenint sempre en conte, com a objectiu fonamental, el desenvolupament dels i de les alumnes.

Aquesta jornada ens va servir moltíssim per a enriquir-nos tant a nivell didàctic-educatiu com a nivell personal.

JOB SHADOWING A PORTUGAL I DINAMARCA

A final del segon trimestre i a l’inici del tercer trimestre també hem tingut la sort de poder visitar unes escoles europees.
Han viatjat 3 companyes: Marta i Maria M. a dos agrupaments diferents de Portugal i Maria E. a unes escoles de Dinamarca.

Una vegada més hem pogut observar diferents estratègies educatives, tècniques per millorar el procés d’ensenyança-aprenentatge i activitats que portarem a la pràctica per enriquir la nostra tasca com a docent.

Per una banda, com a tancament d’aquest projecte farem una jornada de convivència amb el claustre i posada en comú de tot el que hem après i que pensem es pot aplicar a la nostra realitat educativa, per altra banda ens hem adonat que, en general, el nostre projecte educatiu està molt bé encaminat cap a una educació inclusiva, de qualitat i significativa per als/les nostres alumnes.

JOB SHADOWING A ITÀLIA I PORTUGAL

Seguim sumant experiències gràcies al projecte Erasmus+ per a docents.

Les nostres dos companyes Inés i Merxe juntament amb l’assessora del Cefire Maria Jose, han tingut l’oportunitat de visitar unes escoles infantils d’Itàlia i uns agrupaments d’escoles d’infantil i primària del norte de Portugal.

Han après molt d’aquesta experiència tan enriquidora, tant a nivell professional com personal. A més a més, ja està preparat a la Biblioteca del centre el racó italià per investigar i aprendre al voltant d’aquest País a través de contes, material autèntics i jocs. Preparats/des per descobrir-lo?

I JORNADA CA/AC

Jornades Cooperatiu

I JORNADES CA/AC

El dies 6 i 7 de maig s’ha celebrat a Castelló les I Jornades programa CA/AC, en la que quatre companys/es del centre han participat com a ponents i d’altres com assitents.

En elles han explicat algunes de les moltes activitats que es realitzen al centre relacionades amb l’aprenentatge cooperatiu.

Maria i Celia han explicat ” L’organització del centre vinculada a l’AC”. I Salva i Clara “Estructura cooperativa complexa “El Trencaclosques a l’àrea de matemàtiques”.

Enhorabona companys i companyes!

” ANAR JUNTS ÉS COMENÇAR, MANTENIR-SE JUNTS ÉS PROGRESSAR I TREBALLAR JUNTS ÉS TRIOMFAR”

treballant per la inclusió

TREBALLANT PER LA INCLUSIÓ

Dos companyes de l’escola van anar recentment com a ponents a unes conferències a Saragossa per transmetre allò que fem a l’aula tots els docents de la nostra escola.

Enhorabona companyes!! Sou unes craks!Resultado de imagen de emoticonos divertidos

formació Corbera

VISITA AMBIENTS D’APRENENTATGE

Al mes d’abril un grup de mestres de l’escola vam visitar l’escola Doctor Ferran, de Corbera d’Ebre. Aquesta escola forma part  de la xarxa Escola Nova 21, que són centres compromesos amb el canvi, segons la seua ideologia: “L’objectiu final és que tot infant, independentment del seu context i condicions, pugui gaudir en qualsevol centre del Servei Educatiu de Catalunya d’experiències d’aprenentatge empoderadores i rellevants que li permetin desenvolupar el seu projecte de vida amb dignitat, sentit i benestar.”

La nostra visita tenia com a objectiu conèixer la seua metodologia de treball, l’organització de l’espai, l’aplicació a l’aula,…

Va ser una visita molt enriquidora!!!Resultado de imagen de emoticono

Gràcies companys i companyes de la Terra Alta !!!Resultado de imagen de emoticono beso

Congrés Vila 2019

Resultado de imagen de congrés educaccio

blomberg

Neuroeducación en el aula: de la teoría a la práctica.

Formador Jesús Guillén. Integratek.

BLOMBERG RHYTHMIC MOVEMENT TRAINING EN EDUCACIÓN INFANTIL.
Formadora Eva Rodríguez

menudaciencia

III JORNADES INTERCANVI EXPERIÈNCIES

III JORNADES D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES

Clica sobre la imatge per veure el video.