escola matinera 21-22

ESCOLA MATINERA

Des de l’Ajuntament de la Vall d’Alba ens comuniquen que ja està disponible la inscripció a l’escola matinera per al curs 2021-2022.

S’ha de fer complimentant l’enquesta que apareix en el següent enllaç:

L’escola matinera és un servei que s’ha posat en marxa a través de l’Ajuntament de la Vall d’Alba amb la col·laboració de la Diputació.

L’horari del servei serà com en cursos anteriors, de les 7:30h a les 9h

• L’entrada a l’escola matinera es farà per la porta d’infantil a les 7:30h, a les 8:00h i a les 8:30h.

• Els acompanyants no poden entrar dins el recinte escolar.

• Si es produeixen més de 5 faltes no justificades al mes es pot perdre la plaça. Les faltes es justificaran directament a les monitores.

És important complir les normes de distància de seguretat mantenint la distància entre l’alumnat de diferents grups estables de convivència.

L’alumnat que participe en l’activitat de l’escola matinera haurà de portar la mascareta durant el temps que faça ús del servei. Serà també recomanable el seu ús per a l’alumnat d’infantil.

S’utilitzarà el gel hidroalcohòlic abans d’accedir al recinte escolar.