L’ESCOLA CANTA

El passat dissabte 28 de maig, els i les alumnes de 5é i 6é vam fer el concert de cloenda del projecte L’Escola Canta. Va resultar un èxit artístic i organitzatiu en tots els aspectes: musical, vocal, teatral… tot va anar molt bé, fins i tot ens van demanar un bis i vam repetir l’himne del Cor de la Terra. El concert constava de cinc cançons de diferents estils musicals: vals, reggae-callypso, pop-rock, ska, soul i l’última a mode d’himne. Totes elles amb temes relacionats amb la cura del nostre planeta i el canvi climàtic. La presentació de les cançons consistia en un teatre on quatre amics (alumnat de 6é) dialogàven sobre la temàtica del que anàven a interpretar.

Durant els assagos amb la banda, que fèiem els divendres a les 20:30 hores, han pogut conèixer el funcionament de les Societats Musicals, i tenim l’esperança que algú “s’apuntarà” a la banda el curs que ve. També hem aparegut al periòdic Mediterráneo de Castelló.

Cal donar les gràcies a la Associació Musical Valdalbense pel seu esforç i la implicació per a fer possible aquest projecte. També gràcies a l’Ajuntament de Vall d’Alba per posar al nostre abast la infraestructura necessària per a la realització del concert… i per les samarretes del projecte que gaudirem orgullosos aquest estiu!

Amb ganes d’Escola Canta el pròxim curs!