Setmana Cultural 2022

SETMANA CULTURAL

Els dies 11, 12 i 13 d’Abril vam celebrar a l’escola la Setmana Cultural amb diferents tallers i activitats per a tots els xiquets i xiquetes. Aquests tallers van ser els següents:

• Cinema a la casa cultural. L’alumnat va gaudir de diferents pel·licules adequades a l’edat i van menjar crispetes artesanals.

• Taller de papiroflexia. Van construir diferents figures seguint les pautes marcades i van estimular la psicomotricitat fina i la creativitat.

• Taller de pancartes. Les setmanes prèvies vam treballar a totes les aules valors relacionats amb la guerra d’Ucraïna, i vam rebre la visita del pintor Maseda que ens va ajudar a crear un mural on tots i totes vam participar escrivint paraules relacionades amb la pau. A més, per nivells vam crear unes pancartes per manifestar el nostre desacord per la situació viscuda a causa de la guerra.

• Ioga. Vam anar a l’espai cultural a fer una sessió de ioga amb Bea i Ana, les quals ens van preparar diferents postures per tal de gaudir dels beneficis que ens aporta aquesta pràctica.

Altres activitats que vam realitzar a nivell d’aula van ser, elaborar un trampantojo, menjar-nos la mona, jocs de taula i tradicionals, ballar amb el just dance…

Aprofitem aquesta entrada per donar les gràcies a tots aquells i aquelles que ens han fet possible dur a terme aquestes activitats i han col·laborat en elles!

HEM GAUDIT MOLT D’AQUESTS ÚLTIMS DIES ABANS DE LES VACANCES!