menú per emportar

MENÚ PER EMPORTAR

Estimades famílies,

Us informem de la posada en marxa del servei de “menú per emportar”.

Destinat a l’ alumnat usuari de menjador (amb o sense beca) que forme part d’un AULA CONFINADA SENCERA.
Només es posarà en marxa el servei si hi ha aules confinades per Conselleria de Sanitat i exclusivament per a aquest alumnat.

INSTRUCCIONS PER SOL·LICITAR EL MENÚ PER EMPORTAR:

1) Avisar al centre abans de les 11:00h del primer dia lectiu que l’alumnat ha d’estar confinat. Es pot fer:
– Enviant un correu electrònic al correu del centre: 12002521@gva.es
– Telefonant al telèfon del centre: 964 73 86 25

2) Emplenar i signar el document oficial que s’adjunta a continuació i que també estarà disponible a l’apartat del menjador de la plana web del centre.
Es podrà enviar al correu electrònic o entregar al centre el primer dia quan es vinga a recollir el menú per emportar.

CONDICIONS:

1) Ser usuari habitual del servei de menjador.

2) Si es decideix fer ús del servei serà per a tot el període de confinament. No es podrà fer ús del menú per emportar a dies solts.

3) Les famílies que fan ús del servei pagaran el preu habitual. A l’alumnat de les aules confinades que no facen ús del servei no se’ls cobrarà els dies del període de confinament.

4) La família o persona autoritzada haurà de recollir el menú de 13:15h a 13:25h per la porta del pati verd.

El menú constarà de:
– PRIMER PLAT
– SEGON PLAT
– POSTRES

*NO INCLOU AMANIDA, PA NI AIGUA

En el cas que l’alumnat presente alguna al·lèrgia o intolerància alimentària, rebrà el menú per a emportar adientment elaborat i identificat.