dia de l’esport 2020

ACTIVITATS DIA DE L’ESPORT

Bon diaaaa! Que avui és 6 d’abril i com us vam avançar la setmana passada celebrem el dia de l’esport.
La primera sorpresa que us hem preparat ve de la mà d’Ali, la nostra cuinera de l’escola, que ens prepararà dos receptes saludables i boníssimes que al llarg del dia d’avui, quan les tindrà preparades,  penjarem a la web del centre. D’altra banda, Saúl, Maite i Jessica, monitors del gimnàs municipal, ens prepararan 3 classes molt divertides. Maite de zumba, Jessica de pilates i Saúl un entrenament funcional, ho penjaran a través de la pàgina de facebook i instagram de l’Ajuntament de la Vall d’Alba.
Aprofitem estes línies per agrair la seua precipitada col·laboració. Moltes gràcies per fer que aquest dia siga més especial encara!
Recordeu que podeu penjar les vostres publicacions practicant esport o elaborant receptes saludables a les xarxes socials utilitzant els hastags #diadelesport #ceiplalbea #gimnàsvalldalba.

Estigueu atents a la pàgina web de l’escola perquè els i les mestres de l’Albea us tenim una altra sorpresa que estem ben segurs que us encantarà…!

Dia de l'esport a l'Albea (5).jpg