I JORNADA CONVIU

El passat dissabte 5 d’octubre de 2019, vam celebrar la I Jornada Conviu al Ceip l’Albea de Vall d’Alba.

La finalitat d’aquesta jornada va ser poder presentar-vos i fer-vos partíceps a tota la comunitat educativa del nostre Projecte Conviu. Pràctiques d’Educació Emocional i Inclusiva per a la Convivència i l’Èxit Escolar, que amb tanta il·lusió estem portant a terme a l’escola i amb el qual pretenem millorar el benestar emocional del nostre alumnat per facilitar l’aprenentatge i l’èxit escolar.

La jornada es va dur a terme pel matí i la programació va ser la següent:

– A les 10h vam presentar el Projecte Conviu i vam visualitzar un vídeo al saló d’actes de la Casa de Cultura.

– A les 10.45h vam realizar un joc cooperatiu amb totes les famílies, alumnes i mestres assistents.

– A les 11.15h vam esmorzar totes i tots junts!

Des de l’escola volem agrair-vos el vostre interés i participació en la I Jornada Conviu. Va ser un matí molt emotiu i divertit. Moltes gràcies a totes i tots per fer-ho posible! 🙂