EXCURSIÓ AL PLA D’ESTIVELLA

EXCURSIÓ AL PLA D´ESTIVELLA

El passat mes d´Abril els alumnes d´Infantil del CEIP L´ALBEA ens vam anar d´excursió al parc “Pla d´Estivella”. Gaudirem moltissim de la natura i dels paisatges tan bonics que hi havia en aquest parc.

Les activitats realitzades van ser molt variades: vam fer un recorregut amb trenet per els diferents hábitats naturals propers i vam veure una recreació dels mateixos a través d´una maqueta gegant en la qual es trobaven representats el bosc, el secà, els fruiters i els ecosistemes d´aigua, vam conèixer els diferents animals de la granja i corral com gallines, conills, galls, perdius, rucs, cavalls, vaques, porcs, ovelles, cabres, oques, coneixent els seus hábitats, costums i usos i per últim després de dinar, realitzarem activitats de joc lliure i dirigit amb cançons, per així potenciar les habilitats socials i la psicomotricitat dels alumnes.

HO PASSÀREM SUPER BE!