MENJADOR ESCOLAR

intolerancias-ok

DEMANAR CITA MENJADOR

Per poder demanar cita per parlar amb encarregats de menjador, monitors/es, tema econòmic, altes i baixes del menjador, demana cita prèvia per una millor atenció.

Vull parlar amb…(Requerit)
Alimentar-se bé per créixer millor.

El servei de menjador del col·legi porta funcionant al centre des de la seva inauguració. Actualment són més de 300 alumnes els que diàriament fan ús del servei.

Objectius.

- Desenvolupar hàbits alimentaris saludables.

- Oferir una planificació alimentària que aporti les substàncies nutritives que els alumnes i les alumnes necessiten per al seu desenvolupament.

- Facilitar la conciliació familiar i laboral.

Una correcta alimentació, casolana i adaptada.

Tots els menús són elaborats íntegrament a les nostres instal·lacions i complint els màxims estàndards de qualitat, salubritat i traçabilitat.

Com que cada alumne és únic i no volem que ningú es quedi sense poder menjar a la nostra escola, comptem amb menús especials per a aquells que pateixin alguna al·lèrgia o intolerància alimentària. Donada la casuística i variabilitat en aquest sentit, els menús especials estan adaptats a cada alumne i lliurats a la safata personalitzada.