COM FER-SE SOCI DE L’AMPA JUAN ESTEVE
Antes de l’inici de curs rebreu un correu, a l’adreça que heu aportat en la formalització de la matrícula, on s’inclourà un enllaç a un formulari per a aportar les dades per a donar-se d’alta/renovar la filiació com a soci de l’AMPA.
Una vegada rebut haureu d’entrar a l’enllaç “Actualitzar dades” i emplenar les dades de l’alumne (haureu d’emplenar un formulari per cada fill) i posteriorment les dades de cada tutor.
Al final del formulari haureu de realitzar el pagament de la quota de soci i seleccionar import depenent de la quantitat de fills per unitat familiar.
Si algú no rep l’email d’inscripció, contacteu amb nosaltres al següent correu electrònic: ampa_juanesteve@hotmail.com
Després de realitzar la inscripció i el pagament, podeu descarregar-vos l’aplicació PLAYOFF; la qual utilitzem per a facilitar totes les tasques administratives, així com gestions relacionades amb el col·legi dels nostres fills i filles.
Esta app la utilitzem per a rebre els comunicats de l’AMPA, realitzar el pagament de quotes de material, excursions, etc.

