Tablón de fotos 1

Com tots els anys, el Tio de la Porra ha vingut al centre per marcar-nos l’inici de les festes locals de Gandia.

TIO DE LA PORRA

_____________________

Amb l’arribada del mes de desembre, els alumnes de 6é han gravat el següent video per felicitar-nos els nadals.

_____________________

Al mes de gener tots els alumnes de Primària han assistit a representacions teatrals en anglés: "Andersen – Sotries in the attic" per als de 1r cicle i "Robin and Hood" per als de 2n i 3r cicle. En totes ens ho varem passar d’allò més bé i alguns alumnes eixiren a escena a participar.

TEATRE ANGLÉS

_____________________

Ja disponibles les imatges del viatge a la neu del alumnes de 6é.

NEU