Els passats dia 15 i 16 de maig l’alumnat de 5é de primària del CEIP Jaume I va gaudir d’una visita cultural i turística a Morella, on van fer una activitat de multiaventura a Saltapins.




El passat dia 27 de febrer, els xiquetes i els xiquets de tercer de primària del CEIP Jaume I vam anar d’excursió al museu del taulell d’Onda. Allí ens van explicar d’una manera divertida i dinàmica la història de com és feien, van gaudir del colorits i vam comprovar els estils dels diferents èpoques. Vam aprendre moltes cuses! A més vam poder fer la nostra pròpia obra. Va ser un dia molt divertit!








