L’escola fa ràdio

Ací estem de nou, en aquesta ocasió són els alumnes de segon els que han elaborat este pòdcast sobre els invents.

Hola, hola! Què tal oients? Ací teniu la “cuña” de l’assemblea de delegats.

PODCAST “A MITJA VEU”

Hola a tots i totes. Ací us deixem el nostre primer episodi de podcast “A mitja veu”, en aquesta ocasió comptem amb una entrevista per a conéixer que és el Portfolio Europeu de les Llengües (PEL).

Segon episodi, en aquesta ocasió l’alumnat de cinqué es converteixen en periodistes per a realitzar un telenotícies comarcal.

El centre participa en el projecte “L’escola fa ràdio”, dins de la iniciativa didáctica de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació “Escolarts”.

El projecte té com a objectius promoure l’ús de la llengua oral i escrita en l’àmbit dels mitjans de comunicació i potenciar l’aprenentatge i dinamització del valencià.