Inici

INFOGRAFIA-CONFIRMACIO-DE-PLACA-ESCOLAR

DIA DE LA PAU

BIBLIOTECA DE CORDES I NUSOS

La setmana passada entre el 17 i el 19 d’octubre, l’alumnat de primària va acudir a la Casa de la Cultura de la localitat per a conéixer la “Biblioteca de cordes i nusos”. José Antonio Portillo Vesga va acompanyar als xiquets i xiquetes a la seua particular biblioteca circular de fusta, una vegada allí van gaudir d’un viatge a través de la narrativa i l’ensenyament de múltiples relats increïbles. Des del centre volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Viver per convidar-nos a l’espectacle.

Hola famílies!! Ací us deixem l’enllaç perquè pugueu veure el nostre treball en el PEL. Punxeu en la imatge i a gaudir.

L’escola fa ràdio

VISITA A LA COOPERATIVA DE VIVER

Divendres passat 19 de maig, els xiquets i xiquetes de 3r i 4t de primària van tindre una eixida molt especial a la Cooperativa de Viver.

En arribar els van fer un tour per les instal·lacions mentre els explicaven el procés d’elaboració del nostre oli d’oliva. A més, els alumnes van realitzar un munt de preguntes molt interessants.
Però la sorpresa va vindre després… i és que després del recorregut per l’almàssera, els nostres alumnes van jugar a “catar” oli com els professionals. S’ho van passar en gran provant tot tipus d’olis!

Va ser una experiència molt agradable i van gaudir molt.

Falles 2023

El dijous 16 de març celebrem les Falles, vam esmorzar xocolate calent amb bunyols acompanyats de música i la mascota del menjador “Foody”.

VA DE BO!!

Divendres passat dia 24 els alumnes/as de quart es van desplaçar a l’IES Jérica-Viver per a realitzar la jornada de “pilota a l’escola”. Enguany ens va visitar el tècnic de federació David Lostado i el jugador professional Jóse Salvador. El dia va començar amb una xarrada i una entrevista que prèviament havíem preparat i després passàrem a la part pràctica. Agrair a l’IES la cessió de les instal·lacions perquè l’alumnat poguera gaudir del trinquet.

APROXIMACIÓ A L’AGRICULTURA SOSTENIBLE

El dia 22 de febrer els alumnes de cinqué i sisé acompanyats pel centre d’estudis rurals i d’agricultura internacional (CERAI), van visitar un hort ecològic amb l’objectiu de conéixer l’agricultura sostenible. A la vesprada es va realitzar un taller per a famílies anomenat “Cuinem plats sans i sostenibles” i van cuinar amb productes locals y ecològics.

Va ser una experiència molt agradable i van gaudir molt.