ESCOLA MATINERA / ESCUELA MADRUGADORA

A petició de l’AMPA, hem creat aquest formulari de recollida d’informació, per a valorar si es posa en funcionament l’escola matinera, de 08:00 a 09:00. El preu per monitor és de 290 € per a 29 alumnes. En base al número d’alumnes el preu pot variar a l’alça o a la baixa. Cal un mínim de 10 usuaris per a posar en funcionament l’escola matinera. Els usuaris no tenen dret al transport a les 08:00 del matí i seran els pares i mares els que hauran de portar els seus fills puntualment a eixa hora. / A petición del AMPA, hemos creado este formulario de recogida de información, para valorar si se pone en funcionamiento la escuela madrugadora, de 08:00 a 09:00. El precio por monitor es de 290 € para 29 alumnos. En base al número de alumnos, el precio puede variar al alza o a la baja. Es necesario un mínimo de 10 usuarios para poner en funcionamiento la escuela madrugadora. Los usuarios no tienen derecho al transporte a las 08:00 de la mañana y serán los padres y madres los que tendrán que traer a sus hijos puntualmente a esa hora.

Nom del pare o mare / nombre del padre o madre.(Requerit)
Nom de l'alumne/a / nombre del alumno/a(Requerit)
Ha de seleccionar, del desplegable, el grup del seu fill/a. Debe seleccionar, del desplegable, el grupo de su hijo/a.
Telèfons / Teléfonos(Requerit)
Cal un mínim de 2 telèfons amb prefix +34 / Se necesita un mínimo de 2 teléfonos con prefijo +34
Correu electrònic pare o mare / Correo electrónico padre o madre(Requerit)