LA NOSTRA HISTÒRIA

El CEIP Francisco Grangel Mascarós és un col.legi públic que depèn de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. Centre aconfessional i per aquest motiu és necessari el respecte cap a les conviccions religioses de tots els membres de la comunitat educativa. Les famílies decideixen voluntàriament per l’opció de religió catòlica o per l’opció de valors cívics i socials.Som una escola compromesa amb les famílies i treballem per atendre a les característiques i necessitats individuals amb la finalitat de garantir una educació de qualitat, inclusiva i integral.Ens identifiquem com a centre educatiu que ens fa diferent dels demés centres pel caràcter dels projectes i programes que desenvolupem això vol dir que vetlem perquè aquests siguen: interdisciplinars, sostenibles, institucionalitzats, innovadors, inclusius i que potencie la igualtat entre xiquets/es, coeducatius.

Entenem la Visió del centre com: Els canvis constants en la nostra societat ens duent a la reflexió continuada i a l’aplicació de noves estratègies d’organització de centre, l’adaptació de noves metodologies a les exigències de la societat, establiment de noves formes i vies de comunicació entre la família i l’escola, l’optimització dels recursos personals, material i de l’entorn.Volem un centre que projecte confiança, un centre amb reconeixement institucional i de qualitat educativa. La responsabilitat, els resultats acadèmics i la qualitat de l’ensenyament dependran de la participació conjunta de les famílies, els professionals que hi participem i de la col·laboració i coordinació amb associacions,institucions i altres entitats compromeses amb l’educació.L’atenció a la diversitat dels alumnes respectant els diferents ritmes d’aprenentatge i potenciant al màxim les capacitats, les destreses i les competències bàsiques tant dels alumnes amb més dificultats com amb aquells d’altes capacitats.