ENTORN I IDENTITATS

Us presentem “ENTORN I IDENTITATS”, un projecte de centre en el qual sumem i emmarquen anualment els microprojectes coeducatius seguint el pla estratègic metodològic adoptat per la comunitat educativa del Grangel Mascarós.

És necessari recordar que la gran fita educativa és afavorir el desenvolupament integral de cada xiquet i xiqueta, detectar les potencialitats i despertar vocacions, vetlar pel seu benestar socioafectiu i educar en valors cívics i socials envers la igualtat, la convivència i l’equitat de gènere.

CURS 2020-2021

DONES&STEAM

CURS 2021-2022

DONES IL·LUSTRES, DONES IL·LUSTRADORES D’ART I POESIA

CURS 2022-2023

PER UN MODEL IGUALITARI

• Promoció de la participació de les famílies.
  • Realització de vídeos de curta durada en els que dones de las família de l’alumnat conta la seua motivació i el seu dia a dia en la seua professió d’ámbit STEAM.
  • Elaboració d’un documental amb aquests vídeos per al seu posterior treball a l’aula.
  • A través del visionat d’aquests vídeos, es realitza una reflexió dialògica amb l’alumnat amb la finalitat de trencar estereotips socials atribuïts a les professions en el mon laboral.
  • Cerca de personalitats destacades de l’entorn en les disciplines de la literatura i de les arts plàstiques, visuals i escèniques.
  • Elaboració de la tipologia textual “entrevista” amb l’alumnat.
  • Visita de les artistes cèlebres al centre escolar i realització d’activitats amb l’alumnat, com l’entrevista treballada a l’aula i altres pròpies de cadascuna de les disciplines.
  • Acte d’homenatge a les dones artistes seleccionades en el dia internacional de la dona treballadora amb la participació de la comunitat educativa.