PROJECTE D’INNOVACIÓ MUSICAL INTERCENTRES: MUSIESCOLA VII

L’alumnat de 5è de primària, participarà aquest curs escolar en el projecte intercentre MUSIESCOLA.

MUSIESCOLA és una trobada musical i artística on participen alumnes i mestres d’educaciÓ musical provienents de centres de quasi totes les comarques valencianes. Aquesta experiència que va cresquent any rere arny, naix de la iniciativa d’alguns mestres de música que, amb il·lussió i entusiasme dediquen tots els esforços per a dur a terme una jornada anual de convivència musical escolar.

Es tracta d’un projecte musical intercentres amb un enfocament interdisciplinar que pretén el desenvolupament i treball de l’educació musical des d’un punt de vista lúdic i pràctic però també es fusionen altres aspectes com els temes transversals, els objectius de desenvolupament sostenible.

Cada curs, Musiescola es centra en un tema diferent i en torn a ell, es desenvolupa tot el projecte. Aquest curs el tema escollit ha estat la DIVERSITAT. Amb el que es vol concienciar a l’alumnat i enriquir el seu bagatge cultural i musical amb la diversitat d’instruments, cultures, músiques, estils, cançons… i a més fer-los comprendre que estem divint en un mon divers, on tots som diferents però tenim un element en comú que ens agermana: La música. I es per això que amb la MÚSICA FEM ESCOLA.

La trobada tindrà lloc al mes de maig. I estem d’enhorabona, perquè Musiescola ha triat Algemesí com a seu organitzadora de la trobada, per la qual cosa, el proper 26 de maig tenim una cita musical especial. Una cita que començarà a la plaça Major on es retrobarem amb alumnat i mestres de diferents centres i gaudirem d’una jornada musical irrepetible.

Per conèixer un poc més el que és Musiescola i tot el que farem en la trobada vos deixem aquest document:

A més podeu visitar la web de MUSIESCOLA:

Video de la trobada Musiescola #Tavernes de Valldigna 2019