🎃 Celebrem Halloween a l’escola! 👻

El passat divendres 31 d’octubre l’escola es va omplir de colors, disfresses i molta imaginació! 🧙‍♀️🧛‍♂️🕸️ L’alumnat va vindre amb complements terrorífics i divertits!

Durant el matí van viure un ambient màgic i per la vesprada vam fer una recerca d’imatges de Halloween per tot el centre 🔍🕷️. Els equips internivell van treballar conjuntament per trobar totes les imatges amagades, demostrant companyerisme  i cooperació! 💪🎯

I això no s’acaba ací… Per la vesprada els va esperar una gran festa de Halloween i un sopar organitzat per l’AFA, que van preparar amb molta dedicació i il·lusió. 🍽️🧡

Ve estar un dia ple d’emocions, somriures i una mica de misteri… 👀✨ 🎃 🦇

🌱 Treballant a l’hort escolar 🌿

Hui hem passat un matí fantàstic al nostre hort escolar! 👩‍🌾👨‍🌾 L’alumnat ha pogut gaudir d’una activitat molt especial en què hem plantat bledes d’Eslida, cebes i altres verdures que cuidarem amb molta il·lusió durant els pròxims mesos 🧅🥬.

L’activitat ha estat dinamitzada per Marta, de l’empresa Hotus Mínimum, que ens ha ensenyat moltes coses interessants sobre com preparar la terra, plantar correctament i mantenir les plantes sanes i fortes 🌞💧.

Treballar a l’hort ens aporta molts beneficis:
🌻 Aprenem a respectar la natura i a entendre els seus ritmes.
🌻 Fomentem el treball en equip i la responsabilitat.
🌻 Descobrim d’on venen els aliments que mengem.
🌻 I, sobretot, gaudim aprenent a l’aire lliure! 🌈

Gràcies a Marta i a Hotus Mínimum per aquesta experiència tan enriquidora. Ara només queda regar, cuidar… i esperar que cresca tot ben verd i bonic! 🌾💚

L’alumnat del tercer cicle en marxa! 🚶‍♀️🌿

Hui hem encetat el nostre projecte “Cada mes, un camí, una serra per descobrir”, una iniciativa amb què cada mes realitzarem una ruta senderista per descobrir i estimar el nostre entorn natural. 💚🌍

En aquesta primera aventura hem recorregut els camins de la Costera fins arribar a la Font de Castro 🚶‍♂️💧, on hem gaudit de la natura i del bon ambient.

Després, hem visitat el Centre de Visitants, on hem començat a crear el nostre quadern de camp 📒 amb activitats molt xules:

🍃 Elaboració d’un herbari
🐾 Anàlisi de petjades dels habitants del bosc
🎨 Dibuix de paisatges
🐞 Inventari d’insectes trobats

Una experiència per aprendre, compartir i descobrir! 🔍💥

📍Pròxima parada: la Font de Fonillet! No parem! 🥾✨ 🌄🌳

Celebració 9 d’octubre

🎉✨ Celebrem el 9 d’Octubre! ✨🎉

Amb motiu del 9 d’Octubre, el nostre centre ha organitzat una jornada molt especial 💙💛❤️. Per commemorar el Dia de la Comunitat Valenciana, hem realizat una desfilada al ritme de la cançó Jaume I 🥁🎶.

Després, l’alumnat del 3r cicle ha representat una obra teatral 🎭 que ha fet reviure la nostra història i tradicions.

🙌 Ha sigut una experiència plena de cultura, emoció i germanor en aquesta diada tan significativa.

🎒 Benvingudes i benvinguts al curs 2025-2026! 📚

Des del CEIP Francisco Mondragón d’Eslida volem donar-vos una càlida benvinguda a aquest nou curs escolar, que comença el dilluns 8 de setembre. 🗓️

Tornem amb les motxilles plenes d’il·lusió, d’energia i de ganes d’aprendre, créixer i compartir moments inoblidables. 🌟
Aquest serà un any ple de nous reptes, descobriments i experiències compartides, on la col·laboració entre famílies, alumnat i equip docent continuarà sent la clau del nostre dia a dia. 🤝💡

💬 No dubteu a contactar amb nosaltres per qualsevol dubte, suggeriment o proposta. Estem ací per acompanyar-vos en aquest camí!

💚 Amb il·lusió i compromís,
L’equip del CEIP Francisco Mondragón d’Eslida

TEATRE DE LA LLUM

Aquest curs ens va visitar Vicent i Mariola de Teatres de la Llum per a oferir-nos la proposta “l’ombra de Peter Pan”. L’alumnat va gaudir d’una experiència inoblidable amb activitats sensorials sent els protagonistes. A més el claustre va rebre una xicoteta formació. Setmanes més tard l’alumnat d’infantil va posar en pràctica els seus coneixements realitzant un teatre de llums i ombres.

Vos mostrem les fotos en: https://gvaedu-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/c_falcopuchol_edu_gva_es/EuVjr3E3xDpMgXi2bWowZb4BuxV8QC4sclmVkln4qYZsCw?email=12001691%40edu.gva.es&e=LnSXm7

ILLA VIVA

Dins del projecte d’Innovaplàstica de Conselleria, l’alumnat de primària ha estudiat la formació d’una illa i les seues característiques amb videos i les pel·lícules de “Robinson Crussoe i
Ponyo en el Acantilado”. A més cada alumne/a ha creat la seua pròpia illa amb l’ajuda del Atles d’illes imaginaries. També hem visualitzat les basses de la pluja al pati per a donar-li forma a les illes. Podeu vore les imatges en el següent enllaç: FOTOS ILLES

VISITA A L’HORT DEL RAJOLAR

L’alumnat de 3r, 4t, 5é i 6é ha visitat l’Hort del Rajolar de Betxí. Allí hanbpogut conéixer de primera mà què és l’agricultura ecològica i que tant important és per la qualitat dels aliments. Ens han explicat com s’ajuden de plntes aromàtiques i biodiversitatnper aconseguir aliments de qualitat sense l’ajuda de productes químics, i per finalitzar, hem pogut provar alguns aliments com carlotes o mores.

Enllaç de les fotos en: https://gvaedu-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/c_falcopuchol_edu_gva_es/EtEp_uabbjNOgSiaxa_k294Bs1voC_e9nVWMpF0mBWAIFg?e=Goo6Mv

VISITA DELS BOMBERS

El passat divendres 11-04-2025 vam rebre la visita dels Bombers Forestals a la nostra escola i tot l’alumnat ha pogut conèixer quina és la seua feina. A més ens han ensenyat totes les eines que fan servir al seu treball, hem pogut utilitzar els “walkies”, veure els cotxes, pujar al camió i provar les mànegues d’aigua.

1h i 30′ on hem aprés molt sobre la seua feina i ens ho hem passat d’allò més bé 

Fotos en: VISITA BOMBERS

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies