Aquesta setmana hem viscut un moment molt especial a l’escola: hem començat la collita del nostre hort escolar! 🌿 Després de mesos de cuidar la terra 🪴, regar amb paciència 💧 i observar com creixien les plantes dia a dia 🌱, per fi ha arribat el moment de recollir els fruits del nostre esforç 🍅🥬
Els alumnes han participat amb molta il·lusió en aquesta experiència tan enriquidora 📚🌼 Més enllà dels aliments, hem recollit aprenentatges 💡: la importància de la constància ⏳, el respecte per la natura 🌍 i el valor del treball en equip 🤝
L’hort s’ha convertit en un espai viu 🌸 ple de moments compartits 🧑🤝🧑 Seguirem cuidant-lo amb molta il·lusió i energia, preparant-nos per a noves collites i moments especials 🌈🌞🍓🥕





