BEQUES I AJUDES MENJADOR

CURS 2024-2025

TERMINI DE PRESENTACIÓ FINS AL 31 DE JULIOL

-Els esborranys signats es podran entregar en secretària:

De DILLUNS A DIVENDRES 9.30 a de 13.30 FINS AL 18 DE JULIOL.

De DIMARTS A DIJOUS de 9.30 a 13.30 del 18 AL 30 DE JULIOL.
-Tant L’ANNEX I com l’esborrany haurà de ser signat pels sol·licitants que formen la unitat familiar que convisquen amb l’alumne/a en el domicili familiar.
-Es consideren membres de la unitat familiar: la persona o persones progenitores o representants legals, l’alumne o l’alumna, germans menors de 26 anys o amb diversitat funcional igual o superior la 33% de grau de discapacitat.

ESBORRANY
1. ALUMNAT QUE EN EL CURS 2023-2024 VA SOL·LICITAR L’ AJUDA:

-Descarregar, imprimir i signar pels sol·licitants, l’esborrany de la WEB FAMÍLIA, a partir 1 de juliol.
-Si algun de les dades que figuren en l’esborranyno és correcte, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant este en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

-Si NO són usuaris de Web família, es podrà sol·licitar l’esborrany en el centre, que hauran de signar tots els sol·licitants i entregar en el centre.

ANNEX I NOVA SOL·LICITUD 2.ALUMNAT QUE EN EL CURS 2024-2025 NO VA SOL·LICITAR L’ AJUDA.

-La sol·licitud d’ajuda es realitzarà presentant l’ANNEX I, emplenat.
-Les sol·licituds hauran d’anar acompanyades de la documentació següent:
-Fotocòpia del DNI/ NIF/ passaport/ NIE de les persones sol·licitants (pares, tutors o similars).
-Llibre de família, certificació Registre civil o empadronament col·lectiu actualitzada.

-El nou alumnat l’entregarà, juntament amb la documentació de la matrícula.

-En el cas que algun alumne/a no estiga incloeu@ en l’esborrany, s’haurà de presentar una nova sol·licitud només per a eixe alumn@.

-En el mateix annex es podran incloure diversos alumn@s sol·licitants.

3. ACREDITACIÓ DE LAS CIRCUMSTÀNCIES SOCIOFAMILIARS (MáxiM 2 punts)

CUSTÒDIA COMPARTIDA
Es considerarà membres de la unitat familiar aquells que convisquen en el domicili en què es trobe empadronat l’alumnat. Han de presentar l’acord o la resolució de règim de custòdia compartida i un certificat d’empadronament.

FAMÍLIA MONOPARENTAL
Si té títol es comprovarà d’ofici.

Si no té títol en els següents casos cal aportar certificat municipal de convivència, certificat d’empadronament col·lectiu o informe dels serveis socials:

1.Viduïtat: llibre de família i certificat de defunció.
2.Famílies de mare/pare solter: llibre de família o certificat del Registre Civil.
3.Separació o divorci: llibre de família i sentència judicial ferma o conveni regulador, on aparega l’obligació legal de pagar al pensió alimentària i el règim de convivència de la descendència. La convivència del pare o mare solters amb una altra persona amb la qual mantinga una relació afectiva, encara que no estiga regularitzada, exclou la condició de família monoparental.
FAMÍLIA NOMBROSA: es comprovarà d’ofici o haurà d’aportar el títol o la sol·licitud de renovació.
DIVERSITAT FUNCIONAL: es comprovarà d’ofici.
Situació de desocupació o atur laboral sense prestació ni subsidi del pare i de la mare: es comprovarà d’ofici.
PERSONA REFUGIADA: còpia compulsada de la documentació facilitada pel Ministeri de l’Interior.

4. PERSONES BENEFICIÀRIES DIRECTES.

-Alumnat que es trobe en situació d’acolliment familiar o residencial o de famílies acollidores: certificat expedit per la persona titular del centre residencial de *protección de menors o pels serveis territorials de la Conselleria.
-Els fills/as de VÍctimEs de violència de génerE: còpia compulsada de l’Ordre de protección a favor de la VÍctima o la sentència definitiva condemnatòria per fets constitutius de violència de gènere, en la qual s’acorden mesures de protecció a favor de víctima que aquest́n vigents durant la tramitació de l’ajuda.

5.NORMATIVA.

-DESCARREGAR ANEX I PER A NOVA SOL·LICITUD

Resolució 18/06/2024 per a la concesió d’ajudes de menjador escolar.

-Web Generalitat Valenciana d’educació. NORMATIVA