PLANTEJAMENT INSTITUCIONAL I CONTACTE

PLANTEJAMENT INSTITUCIONAL

MISSIÓ

El CEIP Emilio Lluch som una escola pública, democràtica i valenciana que abasta des de l’Educació Infantil fins a l’Educació Primària, l’objectiu de la qual és, en un marc afectiu de confiança i seguretat i ubicada en un entorn natural privilegiat, formar persones íntegres, lliures, respectuoses, responsables i capaces de dissenyar i ser protagonistes del seu propi destí.

El nostre alumnat rep una bona preparació intel·lectual i emocional que, en un context d’aprenentatge inclusiu i competencial els dota de les eines necessàries per a desenvolupar-se i els prepara per a formar part d’una societat que avança a un ritme accelerat i que cada vegada és més global i complexa.

VISIÓ

Volem ser un centre educatiu on l’alumnat siga agent del canvi del nostre entorn més pròxim i de la societat en general, basat en una convivència pacífica, respectuosa i inclusiva.

Un centre sostenible que compte amb la participació activa d’una comunitat educativa compromesa, fomentant el treball en xarxa, a més d’un ús adequat de les TIC.

Acompanyarem el nostre alumnat a desenvolupar al màxim les seues capacitats: socials, físiques, emocionals i cognitives, potenciant la seua motivació i el pensament crític mitjançant la innovació metodològica, amb la competència lectora com a base de la resta d’aprenentatges.

VALORS

• Formació integral: Entesa com a una educació que contemple l’autonomia, esforç, Habilitats socials, millora, esperit crític i la creativitat.
  • Respecte: Entés com a tolerancia, bona convivència, inclusió, companyerisme i sostenibilitat.
  • Compromís
  • Motivació/Innovació

Els valors han de ser aplicats per tota la comunitat educativa en tota activitat d’aula i de centre que es realitze diàriament.

CONTACTE

CEIP EMILIO LLUCH