El curs 2022 – 2023 el nostre centre va iniciar una nova experiència educativa per mitjà de Lego Educació; i, amb la col·laboració de la Fundació AquaeStem i l’Ajuntament d’Elx.

En aquest nou projecte vam introduir a l’alumnat a l’aprenentatge del Llenguatge Computacional i principis fonamentals de Robòtica Educativa.

Sent els dos referents indispensables per a l’assoliment de la Competència STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques) al nou currículum educatiu; així com contribuir directament als ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) de l’Agenda 2030.

El projecte està dirigit a l’alumnat de tercer, quart, cinqué i sisé de primària. És un treball que a poc a poc pretenem consolidar com a centre.