CURS 23/24

TERCER TRIMESTRE

Últim programa del curs i ve carregadet de bons continguts. Escolat el programa que han preparat especialment els grups del C i que aquesta vegada tracta sobre el teatre a l’escola. En ell trobarem:

01:28 – Infantil 3 anys: Vicente, el pirata Valiente
03:28 – Primer: Poemes.
05:51 – Segon: Ràdioconte “El pirata Valent”
08:12 – Tercer: Beneficis del teatre i obra esportiva.
17:37 – Infantil 4 anys: Cançó
20:16 – Quart: El museu de màquines
29:30 – Cinquè: Mini obres de ràdio teatre.
39:51 – Sisè: El musical d’Aladdin

SEGON TRIMESTRE

Programa del segon trimestre sobre l’espai, aquesta vegada amb especial participació dels alumnes dels grups B. En ell trobarem:

Continguts:

00:53 – Infantil 3 anys: Cançó “Lluna, Lluna, Sol”
02:20 – Infantil 4 anys: Endevinalles espacials.
03:53 – Infantil 5 anys: Conte “El forat negre”
06:41 – Primer: Poesia espacial
08:25 – Segon: Curiositats sobre l’espai
18:16 – Tercer: Noticies al Palmeral
23:24 – Quart: Conte
27:27 – Cinquè: Rap de l’espai
31:10 – Sisè: Radioteatre “El territori”

PRIMER TRIMESTRE

Ja tenim disponible el primer programa del curs, el·laborat en torn a l’esport. En ell trobem la participació de tots els grups A del col·le. En el trobareu:

1:51 (1er A) – Rodolins esportius
4:00 (5é) – Presentació d’esportistes
16:10 (2on A) – Historia dels Jocs Olímpics antics
19:25 (4rt A) – Els jocs Olímpics
28:10 (6è A) – Entrevista a Monserrate Hernández
41:50 (3er A) – Esports alternatius
55:55 (Infantil 3 anys) – Nadala

ESPECIAL ENTREVISTA

Entrevista sencera que va realitzar l’alumnat de sisé al periodista esportiu i docent en la Universitat Miguel Hernàndez d’Elx, Monserrate Hernàndez.

CURS 22/23

TERCER TRIMESTRE

Últim programa del curs! Aquest nou programa gira en torn a l’ecologia i a com treballem el medi ambient en la nostra escola. En ell trobareu la participació especial de l’alumnat dels grups del “C”. Esperem que ho gaudiu!

02.13: 5 anys C – Projecte cases
05.13: 2onC – Entrevista dessaladora
15.21: 4rtC – Medi ambient en el col·le (diverses seccions)
33:18: 1erC – Entrevista sobre la mar
41:55: 3r – Xarrada Aquaestem i robòtica
53.53: 5éC – Notícies en el Palmeral

SEGON TRIMESTRE

Segon i especial programa del curs en Ràdio Palmeral. Està vegada, per primera vegada, amb la participació de tots els nivells del centre. Ha sigut un gran programa col·laboratiu, emotiu i elaborat amb gran afecte que s’ha dedicat a les nostres mares i a la celebració del 8 M. Esperem que us agrade tant com a nosaltres

01:06 (3 nays B) – Canço Mareta
02:30 (2on B) – Entrevista a Virginia, campiona d’un concurs de ballPresentació d’esportistes
07:00 (4rt B) – Poesia “La meitat del meu cor”
09:16 (5 anys B) – Conversa, la meua dona més important
16:43 (5è B) – Noticies al Palmeral
24:03 (1er A) – Canço “I tu, sols tu”
26:59 (3er B) – Saber més del 8M
32:29 (4 anys B) – Canço “Asi bailaba”
34:05 (3er A) – Erasmus + al Palmeral
39:00 (6é) – Entrevista Susi Díaz

PRIMER TRIMESTRE

Torna Ràdio Palmeral, la vostra ràdio! I aquest curs tornem amb novetats. Presentem el primer programa del curs 22/23 amb un nou format: ara el programa el gravem amb la participació de tots els nivells del centre.

01.30: 1er A – Poesies i endevinalles
03.50: 2on A – Entrevista a José Enrique Martínez (PLD Space)
09.30: 4rt A – Elx és som
23:20: 5è A – Noticies al Palmeral

Continguts:

Susi Díaz és una de les millors cuineres d’Espanya i del món. Dona i il·licitana, un exemple d’apoderament i emprenedoria a seguir per les xiquetes del col·le. L’alumnat de sisé del Palmeral va tindre la sort de realitzar una entrevista amb ella en el teatre del centre. En el següent àudio trobareu, de manera integra, la gravació de la mateixa realitzada el passat 22 de març en el teatre del centre.

CURS 21/22

PROGRAMA 3 (Quart)

Últim programa del curs 2021/22 de Ràdio Palmeral. Aquesta vegada el programa ha sigut dissenyat i gravat pels alumnes de quart de primària. En el programa trobareu les següents seccions:

PROGRAMA 2 (CINQUÈ)

Segon programa de Ràdio Palmeral, aquesta vegada elaborat pels alumnes de 5é. En ell trobareu les següents seccions:

PROGRAMA 1 (SISÈ)

Els alumnes de sisé del curs 21/22 són els encarregats d’inaugurar la nostra ràdio. Han elaborat el següent programa, amb contingut especial del 50 aniversari del nostre centre, amb molt d’esforç i il·lusió. Gaudir-ho!

ESPECIAL ENTREVISTA

Un grup d’alumnes de sisé entrevista a Don Antonio Serrano, arquitecte encarregat de l’obra del nostre centre, per al seu programa. Des del següent àudio podeu trobar l’entrevista completa.