COMENCEN LES GRAVACIONS DE RÀDIO PALMERAL.

Durant aquests dies, els alumnes dels grups B estan passant per l’estudi de ràdio per a gravar els seus treballs que s’inclouran en el programa del segon trimestre. Tots els apartats d’aquest nou programa estaran relacionats amb la figura de la dona, en tots els seus aspectes: la més important per a nosaltres, dones esportistes, dones reivindicatives… Un programa molt especial que ve relacionat amb totes les activitats que vam realitzar durant dia de la dona, el 8M. Si voleu saber més sobre aquestes activitats i escoltar els grans treballs realitzats pels nostres alumnes, poesies, cançons, noticies, entrevistes i molt més, no us podeu perdre el nostre programa. Molt prompte en la web del col·le i en el nostre canal de iVoox!