El CEIP El Palmeral és un centre que aquest curs compleix els seus primers 50 anys de vida. Es tracta d’un centre de 3 línies que aposta per una immersió lingüística en llengua valenciana.

Arribem al mig segle de vida plens de ganes per innovar, millorar la qualitat d’ensenyament i emprendre nous i atractius projectes per al nostre alumnat.

A continuació presentem les nostres instal·lacions.

Situat dins del Palmerar d’Elx, distingit com a Patrimoni de la Humanitat, el centre compta amb 8 pavellons amb 5 aules cadascun i múltiples pistes poliesportives.

TEATRE I ANFITEATRE

Comptem amb un ampli teatre, amb capacitat per a més de 250 alumnes i un anfitearte exterior, que ofereixen moltes oportunitats per a alumnat i professorat.

BIBLIOTECA

Disposem d’una àmplia i variada biblioteca de la qual el nostre alumnat pot gaudir. Existeix un servei de préstec de llibres que coordina professorat i pares voluntaris.

INFOCOL·LE

Comptem amb una renovada aula d’informàtica amb múltiples possibilitats. D’una banda, comptem amb 25 ordinadors per a treballar amb una classe al complet. Però també disposem de 2 carros amb tauletes per al treball a l’aula de infocol·le o per a portar a l’aula. I ací també trobem la nostra última adquisició: un equip de gravació amb chorma per a treballar amb els nostres alumnes.

ESTUDI DE RÀDIO PALMERAL

Dins del nostre últim Projecte d’innovació educativa, el curs 2021/22 vam crear Ràdio Palmeral, una emissora de ràdio per a treballar amb els nostres alumnes, que ja han creat els seus primers programes. Una oportunitat única per a treballar la llengua d’una manera atractiva i motivadora per al nostre alumnat.

ESPAIS EXTERIORS