iMou-te ‘és un programa de formació, gestionat per la Conselleria d’Educació per al desenvolupament professional docent a través d’estades formatives durant el curs escolar 2023-2024, amb la finalitat de proporcionar als docents, en les respectives etapes, àrees, matèries i mòduls de la seua pràctica professional, l’aprenentatge i/o actualització de coneixements científics i pedagògics, així com l’adquisició d’habilitats metodològiques i el maneig i utilització didàctica de recursos que els centres educatius estan desenvolupant, a través de l’observació.

El Palmeral enguany participa com a CENTRE AMFITRIÓ en la convocatòria, rebent a diverses escoles de la Comunitat Valenciana i com a CENTRE OBSERVADOR, visitant altres escoles de la província per a treballar continguts concrets.

En aquestes visites hem mostrat la NOSTRA FILOSOFIA, ELS NOSTRES ESPAIS i la NOSTRA METODOLOGIA DE TREBALL.

Com a centre amfitrió hem ofert les següents activitats:

APRENDRE DIFERENT: APRENENTATGE COOPERATIU I DESTRESES DE PENSAMENT

ELS ESPAIS COM A RECURS EDUCATIU: ESPAI-AULA I ESPAIS EXTERIORS.

METODOLOGIES ACTIVES I DIGITALS