MOBILITAT PESCARA (ITÀLIA)
El pròxim dilluns 9 de març, les mestres Ana, Eva i Mariló viatjaran a Pescara (Itàlia) acompanyades per un grup de 9 alumnes de 6é de Primària del nostre centre per participar en una mobilitat del programa Erasmus+.
Durant la setmana, fins al divendres 13, el nostre alumnat tindrà l’oportunitat de compartir escola, activitats i experiències amb estudiants d’un centre educatiu local, coneixent de prop una altra cultura, una altra manera de treballar a l’aula i practicant l’anglés com a llengua de comunicació.
Aquesta experiència forma part del nostre projecte europeu, que té com a objectiu fomentar l’obertura internacional del centre, l’aprenentatge d’idiomes i el desenvolupament personal i social de l’alumnat. A més, els xiquets i xiquetes podran descobrir la ciutat de Pescara i conviure durant uns dies amb estudiants italians, creant nous vincles i ampliant la seua mirada sobre Europa.
Les famílies i tota la comunitat educativa podran seguir el desenvolupament de la mobilitat i les activitats que realitzaran a través de la web del centre, on anirem compartint algunes de les experiències que visquen durant aquests dies.
Feu clic ací per a seguir el viatje:

Des del centre els desitgem un bon viatge i una experiència plena d’aprenentatges, convivència i moments inoblidables. Estem segurs que tornaran amb la maleta carregada d’experiències per compartir amb tota la comunitat educativa.
