CROS ESCOLAR

NOMBROSA PARTICIPACIÓ DE L’ALUMNAT DEL C.E.I.P. EL PALMERAL EN EL “XXXIX CROSS ESCOLAR JUVENTUD ATLÉTICA DE ELCHE”

El passat dissabte, 28 d’octubre, 56 xiquets i xiquetes del nostre col·legi van participar en el “XXXIX Cross Escolar Juventud Atlética de Elche”, que es va desenvolupar a la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH).

Van matinar prou per a veure el circuit abans de l’inici de la competició. I van omplir de color i il·lusió un nou circuit de carrera que discorre entre aularis i espais enjardinats.

Hem de felicitar a tots ells i totes elles pel seu esforç i comportament plenament esportiu.

Aquesta vegada, l’atleta millor classificada del col.legi va ser Laia Alarcón Vives, (5é Primària), classificada en 4a posició. També van ser destacades les actuacions dels germans, Picó Boix, Àlex i Marc, classificats en 7é i 11é lloc, respectivament (2n Primària). Mauro Lucas Nicolás (3r Primària), va quedar en 8a posició i Mateo Martínez Martínez (4t Primària) quedà 9é classificat.

Gràcies a tot l’alumnat que va participar, i als papàs i les mamàs que els van acompanyar.

Susana Candela Sánchez i Isabel Vilella Martínez (Profes d’educació física)
*NOTA: Podeu consultar la classificació general al PDF adjunt i la galeria d’imatges