És sobretot en els primers anys d’escolarització que concebem l’aprenentatge com un procés, tant individual com social, on la construcció del coneixement ocorre mitjançant la relació amb els demés i l’entorn. Plantejant els espais d’aprenentatge s’afavoreixen les relacions, la comunicació i la inclusió. Els xiquets i les xiquetes pensen, trien, expliquen, escolten, actuen, observen, experimenten, construeixen, imaginen, comparteixen, es relacionen i s’emocionen.
Organitzem l’aula amb diferents propostes, on els alumnes van a treballar en xicotets grups i autònomament. Per a poder dur-ho a terme, dissenyem situacions d’aprenentatge estimulants, significatives i integradores, contextualitzades i respectuoses amb el procés de desenvolupament integral dels infants en totes les seues dimensions. Els materials de les diverses situacions d’aprenentatge canvien a l’aula atenent a les necessitats i inquietuds de l’alumnat, projecte que s’està treballant, la programació d’aula i la distribució quinzenal de les nostres programacions.
46015599
Avís de privacitat
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.