Hi ha visites que s’escriuen amb lletres d’or al diari de la nostra escola. Huí, el CEIP Doctor Borràs ha tingut l’honor de ser testimoni d’un moment que ens ha pessigat el cor: la visita @artur_lafumiga
No ha estat només una visita musical; ha estat una trobada plena de complicitat, de mirades que brillen i de l’emoció compartida de qui se sent a casa. L’escola ha vibrat amb les cançons de la @lafumiga, però sobretot amb la seua qualitat humana.
Artur, gràcies per triar-nos per a viure aquests moments tan íntims i emotius. Gràcies per ser banda sonora de les nostres vides i per ensenyar-nos que la música és el fil que ens uneix a tots.
Et desitgem tota la sort del món en els nous camins personals i professionals. Recorda que ací, al Doctor Borràs, sempre tindràs la teua casa i un cor gegant que cantarà ben fort als teus últims concerts.
Fins sempre, Artur! La teua llum es queda amb nosaltres.
