Coneix-nos

COVALTA

"LA NOSTRA ESCOLA"

La nostra escola és un centre plurilingüe (valencià, castellà i anglès) que ofereix educació des dels 3 fins els 12 anys.

El nostre projecte Educatiu pretén desenvolupar al màxim les capacitats intel·lectuals i humanes del nostre alumnat.

El centre compta amb una matrícula aproximada de 170 alumnes distribuïts en 9 aules amb una mitjana de 20 alumnes per aula. Aquest fet ens permet una atenció molt més directa i personalitzada.

L’equip docent el formen 15 mestres. La majoria de nosaltres som definitius al centre, la qual cosa ens permet, any darrere any, un ambient de treball altament cohesionat i coordinat, afavorint, en bon grau, les relacions mestres-famílies i alumnes. Coneguem els nostres xiquets i xiquetes des de ben menuts i podem així oferir-los un tracte familiar i de confiança.

El fet de ser un centre menut i disposar de mestres de suport totes les hores, ens permet desdoblar classes o tenir un segon mestre/a dins l’aula. D’aquesta forma oferim un aprenentatge individualitzat i adaptat a les necessitats de cada alumne.