AMPA

BENVINGUTS/DES AL NOU CURS ESCOLAR 2023 / 2024

Des de l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes del CEIP COVALTA us donem la benvinguda al curs escolar 2023/24. L'objectiu d'aquesta associació és comptar amb la participació de les famílies en les activitats dedicades a l'alumnat d'aquest centre i convertir-nos en un canal de comunicació i participació entre el col·legi i les famílies.

• QUÈ ÉS L'AMPA?

L'AMPA és l'associació de mares, pares o tutors legals de l'alumnat matriculat en el centre. Participem en l'educació dels nostres fills i filles, desinteressadament i dins de les nostres possibilitats, treballant en la defensa i millora de la qualitat de l'ensenyament i donant suport als projectes educatius del nostre col·legi.

Quants més siguem, millor representarem els interessos de tots i totes.

• QUÈ FEM?
  1. Col·laborem amb l'equip directiu i el professorat del centre aportant iniciatives i traslladant qüestions d’interès que van sorgint al llarg del curs.
  2. Col·laborem i participem activament en les diferents activitats i festes del col·legi com la castanyera, en les festes de Nadal, Carnestoltes, festes de fi de curs....
  3. Organitzem l’escola matinera i la vespertina per afavorir la conciliació laboral de les famílies.
  4. Ens interessem perquè els serveis del col·legi es presten amb qualitat.
  5. Atenem altres mares i pares i els orientem en aquelles queixes o dubtes que puguen tindre.
  6. Ens ocupem de la compra de jocs educatius i didàctics, agendes, material informàtic i d’altre material per a alumnat d'infantil i primària.
  • QUINS AVANTATGES TÉ ASSOCIAR-SE A l'AMPA?

Ser soci/a de l'AMPA et permet:

1. Que els teus fills/es es beneficien de les activitats que s'organitzen anualment (Nadal, Carnestoltes, Festa Fi de Curs...) i dels serveis que oferim (activitats extraescolars, escola matinera i vespertina, etc...)
  2. Gaudir de subvencions per a algunes excursions.
  3. Participar en el suggeriment d'idees i en la vida del centre assistint a les assemblees o formant part de la nostra JUNTA DIRECTIVA.

L'AMPA NO REP NINGUN BENEFICI ECONÒMIC PER LA TASCA REALITZADA. TOTS ELS DINERS RECAPTATS ES DESTINEN ÍNTEGRAMENT A FINANÇAR ACTIVITATS PER ALS NOSTRES FILLS/AS.

US DONEM LES GRÀCIES PER AJUDAR-NOS I CONFIAR EN NOSALTRES.

Una cordial salutació de la Junta Directiva de l'AMPA CEIP COVALTA.

Documents per ser soci de l'AMPA

Documents informatius de l'AMPA.

Altres documents

Documents escola matinera i servei de vespertina.

Documents proposta Activitats Extraescolars AMPA

Dades de l'AMPA

Presidenta:

Vicepresidenta:

Secretària:

Tresorer:

Qualsevol qüestió no dubteu en contactar amb nosaltres:

• email de l'AMPA: ampacovalta@hotmail.com
  • Telèfon del centre: 96 291 93 45