ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El pròxim 23 de novembre se celebren les eleccions a consells escolars en els centres educatius. Famílies, alumnat i personal dels centres docente estan convocats a votar per a triar les persones que representaran la veu de la comunitat educativa en aquest òrgan de govern.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR   13a RENOVACIÓ (2a meitat)       CURS 2123-2024

(Decret 93/2016, de 22 de juliol. Resolució del 22 de setembre 2023 – Conselleria d’Educació.)

 

El Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa (pares i mares, mestres, alumnes) en el govern del Centre. Al nostre Centre el Consell Escolar ha d’estar integrat per:

 

  • La directora del Centre, que serà la presidenta.
  • La cap d’estudis.
  • El Secretari, amb veu però sense vot.
  • Sis representants del professorat elegits pel Claustre.
  • Set representants dels pares/mares de l’alumnat, un dels quals serà designat per l’AMPA.
  • Un/a representant designat per l’Ajuntament.
  • Dos alumnes de 3r. Cicle de Primària, amb veu però sense vot.
  • Un/a representant de PAS.

 

Com a col·legi de 9 unitats, ens correspon renovar:

3 mestres, 3 pares i representant de l’AMPA (en anys de renovació de la 1a meitat) o 1 representant del PAS - Personal de Servei- (en anys de renovació de la 2na meitat).

 

Per organitzar el procediment d’elecció el nostre Centre ja ha constituït la Junta Electoral, el passat dia 16 d’octubre.  La Junta Electoral s’ocupa d’organitzar el procediment d’elecció dels membres del Consell Escolar per assegurar la participació de tots els sectors de la comunitat educativa.

 

                                                              CALENDARI

6 d’octubre

Constitució Junta Electoral

16 d’octubre

Publicació del cens electoral al tauler d’anuncis

Del 17 fins 23 d’octubre

Reclamacions cens electoral

Del 23 fins 7 de novembre

Presentació de candidatures ( interessats/des descarregar imprès a la web del centre)

8 de novembre

Publicació, al tauler d’anuncis del Col·legi, del llistat provisional de candidats/-es.

9 - 10 de novembre

Reclamacions, si n’hi ha, contra la llista de candidats/-es.

14 de novembre

Resolució a les reclamacions i publicació del llistat  definitiu de candidats/-es.

23 de novembre

VOTACIONS de tots els sectors i proclamació dels candidats/-es elegits, després de l’escrutini.

Fins el 14 de desembre

Sessió de constitució del nou Consell Escolar

 

 

  •  Per qualsevol consulta dirigir-se a la Secretaria del Centre.

 

 (Més endavant informarem del procés de votació)