La nostra biblioteca escolar és molt més que un espai ple de llibres; és una porta oberta a mons imaginaris, aventures increïbles i històries que ens fan volar ben lluny sense moure’ns del lloc. Aquí, cada pàgina és una nova oportunitat per somiar, aprendre i descobrir. És un racó màgic on la imaginació es desperta, on el plaer per la lectura creix dia a dia i on cada llibre ens convida a fer un viatge únic i inoblidable.


La classe de música és un espai ple de ritme, creativitat i emocions. És on els sons es transformen en melodies i on cada nota ens ajuda a expressar allò que no es pot dir amb paraules. Gràcies a les notes, els instruments i els ritmes aprenem a escoltar, a sentir i a gaudir de la música en totes les seues formes. Tant si cantem, toquem instruments o simplement escoltem, la música ens uneix i ens ajuda a créixer i experimentar amb les notes musicals.

La sala multisensorial és un espai pensat per despertar els sentits i afavorir el desenvolupament integral de l’alumnat. En aquest entorn tranquil i acollidor, els xiquets i les xiquetes poden explorar lliurement textures, colors, llums i sons que estimulen la vista, el tacte, l’oïda, l’olfacte i fins i tot el moviment. Cada racó està dissenyat per convidar a l’experimentació i el descobriment, afavorint la concentració, la calma i la connexió amb un mateix i amb l’entorn. És un espai on l’alumnat creix de manera holística, respectant el seu propi ritme i potenciant les seues capacitats a través dels sentits.


El gimnàs de la nostra escola és molt més que un espai per fer exercici; és un lloc on el moviment es converteix en aprenentatge i on es construeixen valors fonamentals per a la vida. A través de l’activitat física, l’alumnat descobreix la importància de cuidar el propi cos, de mantenir-se actiu i de gaudir de l’esport com a font de salut i benestar.

La sala de psicomotricitat és un espai de joc, moviment i expressió, on els infants aprenen a conéixer el seu cos, a relacionar-se amb l’entorn i amb els altres, i a expressar les seues emocions de manera espontània i natural.

Mitjançant circuits, jocs simbòlics, danses i moviments lliures, la psicomotricitat ajuda els xiquets i xiquetes a desenvolupar la seua coordinació, equilibri, orientació i confiança en si mateixos.


La sala d’informàtica és un espai clau en l’educació actual, on l’alumnat aprèn a fer un ús responsable, crític i creatiu de les noves tecnologies. Aquí, a través de la pràctica amb diferents programes, aplicacions i eines digitals, els xiquets i xiquetes descobreixen noves maneres d’investigar, comunicar i expressar els seus aprenentatges.

L’objectiuno és només aprendre a utilitzar ordinadors, sinó formar ciutadans digitals competents, capaços de navegar per l’entorn tecnològic amb seguretat, respecte i sentit crític.

L’hort escolar és un espai viu i educatiu que connecta l’alumnat amb la natura, el cicle de la vida i el valor de la cura i la paciència. A la nostra escola, disposem de dos horts diferenciats: un destinat a l’alumnat d’infantil i un altre per al primer cicle de primària i l’alumnat de l’aula UECO, adaptant així les activitats a les necessitats i ritmes de cada grup.

En aquests espais, els xiquets i les xiquetes sembren, reguen, observen i cuiden les plantes, aprenent de primera mà d’on venen els aliments i com cal tractar la terra amb respecte i responsabilitat. L’hort esdevé una eina pedagògica interdisciplinària que fomenta valors com el treball en equip, la constància, l’autonomia i el respecte pel medi ambient.

A través d’aquesta experiència pràctica i significativa, l’alumnat aprèn que, amb cura i dedicació, tot pot créixer… fins i tot ells mateixos.


L’aula de la natura és un espai d’exploració, descobriment i connexió amb el nostre entorn més proper. Aquí, l’alumnat aprén a observar amb atenció, a fer-se preguntes i a valorar la riquesa de la vida que ens envolta. És un lloc on es treballa amb allò que ens ofereix l’hort, aprofitant els fruits de la terra, estudiant les plantes, observant els insectes i descobrint els petits grans secrets de la natura.

A través de l’experimentació directa amb elements naturals —com les plantes aromàtiques, les llavors o les fulles—, es desperta la curiositat i es fomenta el respecte pel medi ambient. L’aula de la natura esdevé així un espai viu i actiu, on els xiquets i les xiquetes aprenen de forma pràctica, significativa i sostenible, desenvolupant una mirada científica i sensible cap al món natural.

Quan entres a l’aula d’educació especial del nostre centre, no sents presses, ni soroll estrident, ni la rigidesa d’un horari imposat. El que sents és una calma dolça que t’acompanya només de posar-hi un peu dins. És un espai pensat amb el cor, on tot té un per què, i sobretot, un per qui.

Aquí, l’autonomia no s’imposa: es cultiva. Es rega amb confiança i es fa créixer amb tendresa. Ací hi ha mirades que acompanyen, mans que guien i veus que animen. L’equip educatiu és present des del cor celebrant cada petit gest com un gran pas.

Potser des de fora sembla una aula xicotiua, però dins hi passen coses immenses. I és que quan l’educació es fa des de l’amor, cada racó pot esdevenir un univers on els xiquets i les xiquetes aprenen, però sobretot, se senten estimats.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies